meetup novembro (reunión beceira)
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]

Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas

#1: meetup novembro (reunión beceira) Autor: petitejolieUbicación: Lugo MensajePublicado: Jue Nov 08, 2012 11:18 pm
    —
Benqueridos lectores beceiros, paso a convocar meetup de novembro

Será o vindeiro mércores 21 a iso das 19:30h na cafetaría La casa azul (Rda. Muralla,79-a uns pasos do edificio da Xunta).

Se aínda non nos coñeces, se cadra é un bo momento para pasar e levar ou coller, algún dos libros que haberá seguro!

Eu levareille en man o bring de María Reimóndez a Lourixe (podedes apuntarvos se queredes), algúns outros títulos que se foron acumulando e falaremos de próximos eventos...se non ves, compárteo!

#2:  Autor: lourixeUbicación: Via XIX per loca maritima MensajePublicado: Vie Nov 09, 2012 4:13 pm
    —
Eu non sei como irei... pero irei: teño unha chea de libros para compartir, pero aínda estou sen coche. A ver que me din esta tarde no concesionario.

#3:  Autor: lourixeUbicación: Via XIX per loca maritima MensajePublicado: Dom Nov 11, 2012 8:19 pm
    —
En teoría entréganme o coche novo esta semana, así que... malo será. Contei un par de ducias de libros para levar.

#4:  Autor: petitejolieUbicación: Lugo MensajePublicado: Dom Nov 11, 2012 9:37 pm
    —
lourixe escribió:
En teoría entréganme o coche novo esta semana, así que... malo será. Contei un par de ducias de libros para levar.


Que ben!...espero que veñas, eu tamén teño ben libros e algúns son para ti especialmente.

#5:  Autor: petitejolieUbicación: Lugo MensajePublicado: Jue Nov 15, 2012 11:12 pm
    —
Quero que falemos disto a ver se podemos armar un proxecto relativo ao Bookcrossing. E facer algo así coma unha sesión informativa, que che parece?

http://rbgalicia.xunta.es/lugo/index.php?subApartado=71

#6:  Autor: petitejolieUbicación: Lugo MensajePublicado: Jue Nov 22, 2012 11:20 pm
    —
Quedounos un meetup ben chulo...grazas pola compaña!



Bookcrossing-Spain -> Foro de Idiomas


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Página 1 de 1