TANCAT- [cat] Bring- La vida dels elfs
Selecciona mensajes desde
# hasta # FAQ
[/[Imprimir]\]

Bookcrossing-Spain -> BookRings, BookRays y BookBoxes

#1: TANCAT- [cat] Bring- La vida dels elfs Autor: Daisy85Ubicación: Barcelona MensajePublicado: Mie Ago 31, 2016 3:35 pm
    —
Ofereixo com a Bring el darrer llibre de Muriel Barbery. A mí m'ha agradat, però reconec que he tingut la sort de llegir-lo en condicions adequades. Es molt diferent dels dos llibres anteriors de l'autora, però si li podeu dedicar un temps de lectura relaxada, us el recomano.

L'enllaç:
http://www.bookcrossing.com/journal/14172830

Algú s'hi anima?


Ultima edición por Daisy85 el Vie Sep 22, 2017 11:44 pm, editado 1 vez

#2:  Autor: MonalisaBC MensajePublicado: Jue Sep 01, 2016 11:31 am
    —
Tot i ser diferents entre si em van agradar els altres dos llibres seus. També m'agradaria llegir aquest si és possible.

#3:  Autor: Daisy85Ubicación: Barcelona MensajePublicado: Vie Sep 02, 2016 9:07 pm
    —
Si, sí, ja t'apunto. Em passes l'adreça per MP ?

A veure si s'anima algú més. Smile

#4:  Autor: MonalisaBC MensajePublicado: Mie Dic 14, 2016 12:49 am
    —
Ja el tinc. Me l'ha passat avui la isgoma a la trobada de Madrid. Moltes gràcies! Smile

#5:  Autor: Daisy85Ubicación: Barcelona MensajePublicado: Vie Abr 21, 2017 7:21 pm
    —
Només el pujo per si apareix algú més interessat.

#6:  Autor: MonalisaBC MensajePublicado: Mie Sep 13, 2017 8:37 am
    —
He trigat a llegir-lo però al final em va agradar. Gràcies per organitzar el Bring!

Li vaig passar ahir a la Isgoma perquè li faci arribar a la Daisy.

#7:  Autor: Daisy85Ubicación: Barcelona MensajePublicado: Vie Sep 22, 2017 11:43 pm
    —
Ja l'he rebut.
Gràcies per acollir-lo.



Bookcrossing-Spain -> BookRings, BookRays y BookBoxes


output generated using printer-friendly topic mod. Todas las horas son GMT + 2 Horas

Página 1 de 1